Skrót doświadczeń:
- współpraca w zakresie marek producentów jak i marek własnych sieci Private Labels- dobra wolno i szybkorotujące.
- doświadczenia we współpracy z sieciami:
Biedronka, Tesco, Carrefour, Makro, Real, Auchan, Kaufland, Selgros, Eurocash, Aldi, Leclerc, Intermarche,
Emperia- Stokrotka, Żabka, Rossman Castorama, Leroy Merlin, Castorama.
- pozyskanie do współpracy sieci: Biedronka, Kaufland, Aldi, Leroy Merlin, Selgros, Plus Discount, Polomarket, Netto
- ofertowanie i prowadzenie procesu nawiązywania współpracy z pozostałymi sieciami:
Lidl, Marc Pol, Alma, Top Market, Topaz, Bomi, Piotr i Paweł, Żabka, Kolporter, Praktiker, OBI, Nomi, Brico Marche,
Drogerie Natura, Drogerie Aster, Superpharm i wszystkie pozostałe sieci obecne na polskim rynku.
- zarządzanie w kanale nowoczesnym liczbą ponad 20 marek handlowych,
- przeprowadzonych 488 cyklów negocjacyjnych zakończonych podpisaniem kontraktów z sieciami
- przeprowadzonych ponad 3200 akcji promocyjnych