logoks
obrhomeobrmail

O nas

onas

Nasze doświadczenia z kanałem nowoczesnym sięgają 1999r. Na przestrzeni tych lat, pracując na rzecz wielu znanych ale i mniej rozpoznawalnych marek handlowych, rozwijane są kontakty, doskonalony warsztat handlowy, negocjacyjny i zarządczy.

W analogicznym okresie, jeden z pomysłodawców firmy KAM System, prowadził zaawansowane projekty outsourcingu działów sprzedaży dla dużych korporacji.

Wiedza ekspercka:

Jesteśmy doświadczonymi praktykami. Mamy wieloletnie doświadczenie w obszarach, w których świadczymy usługi. Dzięki kilkunastoletniej praktyce w firmach polskich i międzynarodowych na stanowiskach dyrektorskich i zarządczych, nabyliśmy praktycznych umiejętności, które służą obecnie naszym Klientom.
Wszystkie sugestie i koncepcje, które przekazujemy, są osadzone w realiach. Jesteśmy przekonani, że Nasze kompetencje we współpracy z sieciami handlowymi w połączeniu z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu zewnętrznych działów sprzedaży, pozwolą na zaoferowanie Państwu najwyższej jakości współpracy.

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, nasza struktura zapewnia szybki kontakt, dyspozycyjność oraz możliwość szybkiego działania. Rozpoczynając pracę z klientem staramy się poznać jego potrzeby, zgłębić filozofię i schematy działania. Nigdy nie zamykamy się w schematach, jesteśmy blisko Naszych klientów, doradzamy, dyskutujemy, przedstawiamy możliwe scenariusze. Robimy wszystko co jest konieczne dla osiągnięcia wspólnie wyznaczonych celów.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą

Skrót doświadczeń:

  • współpraca w zakresie marek producentów jak i marek własnych sieci Private Labels- dobra wolno i szybkorotujące.
  • doświadczenia we współpracy z sieciami: Biedronka, Tesco, Carrefour, Makro, Real, Auchan, Kaufland, Selgros, Eurocash, Aldi, Leclerc, Intermarche, Emperia- Stokrotka, Żabka, Rossman Castorama, Leroy Merlin, Castorama.
  • pozyskanie do współpracy sieci: Biedronka, Kaufland, Aldi, Leroy Merlin, Selgros, Plus Discount, Polomarket, Netto
  • ofertowanie i prowadzenie procesu nawiązywania współpracy z pozostałymi sieciami: Lidl, Marc Pol, Alma, Top Market, Topaz, Bomi, Piotr i Paweł, Żabka, Kolporter, Praktiker, OBI, Nomi, Brico Marche, Drogerie Natura, Drogerie Aster, Superpharm i wszystkie pozostałe sieci obecne na polskim rynku.
  • zarządzanie w kanale nowoczesnym liczbą ponad 20 marek handlowych,
  • przeprowadzonych 488 cyklów negocjacyjnych zakończonych podpisaniem kontraktów z sieciami
  • przeprowadzonych ponad 3200 akcji promocyjnych